Στο Μουσικό Σχολείο Άρτας, η σχολική χρονιά ξεκίνησε χωρίς… σχολείο. Ενάμιση μήνα μετά το πρώτο κουδούνι, οι μαθητές εξακολουθούν να κάνουν μάθημα με σοβαρές ελλείψεις καθηγητών σε βασικά γνωστικά αντικείμενα: φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική, βιολογία, φυσική αγωγή. Και φυσικά, οι μουσικές ειδικότητες – η καρδιά του σχολείου – παραμένουν για άλλη μια χρονιά στα χαρτιά.
Το 15μελές συμβούλιο των μαθητών καταγγέλλει δημόσια την κατάσταση, ζητώντας άμεση παρέμβαση από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας και την κυβέρνηση. «Δεν είναι παιδεία αυτή. Είναι εμπαιγμός», σημειώνουν χαρακτηριστικά, υπενθυμίζοντας πως πέρυσι τα μαθήματα άλγεβρας και γεωμετρίας για τις τάξεις του Λυκείου ξεκίνησαν… μετά τα Χριστούγεννα.
Η επιστολή των μαθητών δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας: η δημόσια εκπαίδευση στην Άρτα λειτουργεί με όρους υποβάθμισης και εξαναγκασμού προς τα φροντιστήρια. Οι ευθύνες βαραίνουν τόσο την κεντρική διοίκηση όσο και τις τοπικές εκπαιδευτικές αρχές, που παρακολουθούν αδρανείς την αποσύνθεση ενός σχολείου με ιδιαίτερο χαρακτήρα και υψηλές απαιτήσεις.
«Απαιτούμε λύσεις, όχι υποσχέσεις», καταλήγουν οι μαθητές, δίνοντας το δικό τους μάθημα αξιοπρέπειας και διεκδίκησης.

