Οι αρχές προχώρησαν πρόσφατα στη σύλληψη δύο ημεδαπών σε διαφορετικές περιοχές, καθώς βρέθηκαν να κατέχουν αιχμηρά αντικείμενα χωρίς καμία νόμιμη αιτιολογία. Όπως καταγράφει το artinos.gr, οι συλλήψεις αυτές φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σημασία της συνεχούς παρουσίας της Αστυνομίας τόσο στις πόλεις όσο και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της υπαίθρου.
Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε στην Ηγουμενίτσα, όπου άνδρες της ΟΠΚΕ από την τοπική Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων σταμάτησαν για έλεγχο έναν ημεδαπό και μετά από σωματική έρευνα εντόπισαν στην κατοχή του ένα μαχαίρι. Σχεδόν παράλληλα, στην ευρύτερη περιοχή της Κόνιτσας, ένα άλλο κλιμάκιο της ΟΠΚΕ Ιωαννίνων εντόπισε έναν ακόμη ημεδαπό να φέρει παρόμοιο αιχμηρό αντικείμενο, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί άμεσα στο τοπικό αστυνομικό κατάστημα για τα περαιτέρω.
Για τις δύο αυτές υποθέσεις σχηματίστηκαν αυτόνομες δικογραφίες από τα Αστυνομικά Τμήματα Ηγουμενίτσας και Κόνιτσας, οι οποίες και θα υποβληθούν στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές της Θεσπρωτίας και των Ιωαννίνων αντίστοιχα.

