More
    ΑρχικήΕλλάδαΙατρικό Μάρκετινγκ - Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες

    Ιατρικό Μάρκετινγκ – Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες

    Δημοσιεύθηκε:

    Η μηχανή αναζήτησης της Google αξιοποιείται από τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου προκειμένου να εντοπίζουν ό,τι χρειάζονται στην καθημερινότητά τους.

    Γι αυτό η διαφήμιση Google θεωρείται ως η πλέον αποτελεσματική μορφή ψηφιακής διαφήμισης, σύμφωνα με τους ειδικούς στο Digital Marketing της Leader Online: εμφανίζεται στις οθόνες ακριβώς τη στιγμή που οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό με προϊόντα ή υπηρεσίες.

    Ιατρικό Marketing: Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες

    Η ανάπτυξη των ιατρείων βασίζεται πλέον σε σημαντικό βαθμό από τα ψηφιακά εργαλεία που αφορούν στη διαφήμιση στο Ίντερνετ, το ιατρικό μάρκετινγκ.

    Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google σάς προσφέρει την ευκαιρία να διανέμετε κάθε διαφημιστικό μήνυμα σε στοχευμένο κοινό βάσει ποικίλων χαρακτηριστικών και κριτηρίων. Επομένως, κάθε επένδυση που κάνετε στη διαφήμιση Google «πιάνει τόπο» καθώς οι καμπάνιες σας προβάλλονται σε χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας (αφού αυτά αναζητούν οι ίδιοι στη μηχανή αναζήτησης) και είναι περισσότερο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

    Η χρέωση για κάθε διαφήμιση που προβάλλεται ξεκινάει για εσάς μόνο όταν οι ενδιαφερόμενοι χρήστες αλληλεπιδράσουν μαζί της, δηλαδή όταν κάνουν κλικ στην κάθε μία για να λάβουν περισσότερη πληροφόρηση.

    Υπάρχει δε, και μια ασφαλιστική δικλείδα για κάθε διαφημιζόμενο ως προς το κόστος της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης διότι αυτό καθορίζεται εκ των προτέρων με βάση τον προϋπολογισμό του κάθε ιατρού, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά, τους στόχους και τη στρατηγική που ακολουθεί κάθε ιατρός.

    Πώς να αξιοποιήσετε κάθε είδος της διαφήμισης Google

    Οι διαφημίσεις που δημιουργούνται στην προηγμένη πλατφόρμα της Google μπορούν να εμφανίζονται σε ποικίλα σημεία του Διαδικτύου, ανάλογα με το είδος της καθεμιάς.

    Η διαφήμιση αναζήτησης (Search) απευθύνεται στους χρήστες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες στη μηχανή αναζήτησης και εμφανίζεται ανάμεσα στα αποτελέσματα, ενθαρρύνοντάς τους να κάνουν κλικ και να μεταφερθούν στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου ή να προχωρήσουν σε μια ενέργεια, όπως για παράδειγμα, να πραγματοποιήσουν μια κλήση. Αποτελείται από κείμενο το οποίο περιέχει κατάλληλες λέξεις – κλειδιά που προσιδιάζουν στους όρους αναζήτησης που εισάγουν οι χρήστες καθώς πραγματοποιούν τις αναζητήσεις τους στη Google.

    Η διαφήμιση προβολής (Display) εμφανίζεται σε ιστοσελίδες του δικτύου συνεργατών της Google και προσεγγίζει τους χρήστες όταν εκείνοι περιηγούνται στο Διαδίκτυο. Αποτελείται από διαφημιστικά μηνύματα σε γραφικά με εικόνες και εμφανίζεται σε χρήστες βάσει ποικίλων κριτηρίων που κυρίως προέρχονται από τη συμπεριφορά τους καθώς πλοηγούνται στο Ίντερνετ.

    Η διαφήμιση με βίντεο προβάλλεται σε χρήστες που βρίσκονται στην ιστοσελίδα του YouTube και παρακολουθούν video της αρεσκείας τους, βάσει στρατηγικών κριτηρίων. Θεωρείται εξαιρετικά αποτελεσματική καθώς προσελκύει καταναλωτές από τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, μετά τη Google, και ενισχύει επιπλέον, σημαντικά την αναγνωρισιμότητα του brand που διαφημίζεται.

    Τέλος, το επαναληπτικό marketing (remarketing) είναι ένα είδος διαφήμισης που στοχεύει τους χρήστες οι οποίοι έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα της διαφημιζόμενης επιχείρησης, χωρίς όμως να έχουν πραγματοποιήσει κάποια επιθυμητή ενέργεια, όπως μια αγορά. Αξιοποιώντας το remarketing, η επιχείρησή σας έχει τη δυνατότητα να κάνει αισθητή την παρουσία της στους χρήστες που έχουν εκδηλώσει πραγματικό ενδιαφέρον για αυτή, ενισχύοντας ταυτόχρονα τον βαθμό της εμπιστοσύνης τους προς το brand.

    Τελευταία νέα

    Συνελήφθη ιδιοκτήτης καταστήματος στα Γιάννενα – Πουλούσε παράνομα σε παιδιά βεγγαλικά

    Συνελήφθη το μεσημέρι στα Ιωάννινα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ιωαννίνων ημεδαπός, σε βάρος...

    Στο φως το θρίλερ του φαντάρου… Στο φως με στοιχεία τη το τραγικό τέλος του στρατιώτη που κάποιοι ήθελαν να αφήσουν «θαμμένο».

    Το «Τούνελ» έφερε στο φως με στοιχεία τη το τραγικό τέλος του στρατιώτη στην...

    42χρονος κατηγορείται για κατάχρηση σε ασέλγεια της ανήλικης ανιψιάς και βαφτιστικιάς του

    Στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Κω, κατηγορούμενος για κατάχρηση ανηλίκου, όπου ο παθών συμπλήρωσε τα...

    Η Ολυμπιακή Φλόγα σε Ιωάννινα και Ηγουμενίτσα την Τρίτη 23 και την Τετάρτη 24 Απριλίου.

    Τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα, θα φωτίσει η Ολυμπιακή Φλόγα την Τρίτη 23 και...

    Περισσότερα

    Συνελήφθη ιδιοκτήτης καταστήματος στα Γιάννενα – Πουλούσε παράνομα σε παιδιά βεγγαλικά

    Συνελήφθη το μεσημέρι στα Ιωάννινα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ιωαννίνων ημεδαπός, σε βάρος...

    Στο φως το θρίλερ του φαντάρου… Στο φως με στοιχεία τη το τραγικό τέλος του στρατιώτη που κάποιοι ήθελαν να αφήσουν «θαμμένο».

    Το «Τούνελ» έφερε στο φως με στοιχεία τη το τραγικό τέλος του στρατιώτη στην...

    42χρονος κατηγορείται για κατάχρηση σε ασέλγεια της ανήλικης ανιψιάς και βαφτιστικιάς του

    Στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Κω, κατηγορούμενος για κατάχρηση ανηλίκου, όπου ο παθών συμπλήρωσε τα...