More
    ΑρχικήΕλλάδαΙατρικό Μάρκετινγκ - Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες

    Ιατρικό Μάρκετινγκ – Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες

    Δημοσιεύθηκε:

    Η μηχανή αναζήτησης της Google αξιοποιείται από τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου προκειμένου να εντοπίζουν ό,τι χρειάζονται στην καθημερινότητά τους.

    Γι αυτό η διαφήμιση Google θεωρείται ως η πλέον αποτελεσματική μορφή ψηφιακής διαφήμισης, σύμφωνα με τους ειδικούς στο Digital Marketing της Leader Online: εμφανίζεται στις οθόνες ακριβώς τη στιγμή που οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό με προϊόντα ή υπηρεσίες.

    Ιατρικό Marketing: Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες

    Η ανάπτυξη των ιατρείων βασίζεται πλέον σε σημαντικό βαθμό από τα ψηφιακά εργαλεία που αφορούν στη διαφήμιση στο Ίντερνετ, το ιατρικό μάρκετινγκ.

    Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google σάς προσφέρει την ευκαιρία να διανέμετε κάθε διαφημιστικό μήνυμα σε στοχευμένο κοινό βάσει ποικίλων χαρακτηριστικών και κριτηρίων. Επομένως, κάθε επένδυση που κάνετε στη διαφήμιση Google «πιάνει τόπο» καθώς οι καμπάνιες σας προβάλλονται σε χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας (αφού αυτά αναζητούν οι ίδιοι στη μηχανή αναζήτησης) και είναι περισσότερο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

    Η χρέωση για κάθε διαφήμιση που προβάλλεται ξεκινάει για εσάς μόνο όταν οι ενδιαφερόμενοι χρήστες αλληλεπιδράσουν μαζί της, δηλαδή όταν κάνουν κλικ στην κάθε μία για να λάβουν περισσότερη πληροφόρηση.

    Υπάρχει δε, και μια ασφαλιστική δικλείδα για κάθε διαφημιζόμενο ως προς το κόστος της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης διότι αυτό καθορίζεται εκ των προτέρων με βάση τον προϋπολογισμό του κάθε ιατρού, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά, τους στόχους και τη στρατηγική που ακολουθεί κάθε ιατρός.

    Πώς να αξιοποιήσετε κάθε είδος της διαφήμισης Google

    Οι διαφημίσεις που δημιουργούνται στην προηγμένη πλατφόρμα της Google μπορούν να εμφανίζονται σε ποικίλα σημεία του Διαδικτύου, ανάλογα με το είδος της καθεμιάς.

    Η διαφήμιση αναζήτησης (Search) απευθύνεται στους χρήστες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες στη μηχανή αναζήτησης και εμφανίζεται ανάμεσα στα αποτελέσματα, ενθαρρύνοντάς τους να κάνουν κλικ και να μεταφερθούν στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου ή να προχωρήσουν σε μια ενέργεια, όπως για παράδειγμα, να πραγματοποιήσουν μια κλήση. Αποτελείται από κείμενο το οποίο περιέχει κατάλληλες λέξεις – κλειδιά που προσιδιάζουν στους όρους αναζήτησης που εισάγουν οι χρήστες καθώς πραγματοποιούν τις αναζητήσεις τους στη Google.

    Η διαφήμιση προβολής (Display) εμφανίζεται σε ιστοσελίδες του δικτύου συνεργατών της Google και προσεγγίζει τους χρήστες όταν εκείνοι περιηγούνται στο Διαδίκτυο. Αποτελείται από διαφημιστικά μηνύματα σε γραφικά με εικόνες και εμφανίζεται σε χρήστες βάσει ποικίλων κριτηρίων που κυρίως προέρχονται από τη συμπεριφορά τους καθώς πλοηγούνται στο Ίντερνετ.

    Η διαφήμιση με βίντεο προβάλλεται σε χρήστες που βρίσκονται στην ιστοσελίδα του YouTube και παρακολουθούν video της αρεσκείας τους, βάσει στρατηγικών κριτηρίων. Θεωρείται εξαιρετικά αποτελεσματική καθώς προσελκύει καταναλωτές από τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, μετά τη Google, και ενισχύει επιπλέον, σημαντικά την αναγνωρισιμότητα του brand που διαφημίζεται.

    Τέλος, το επαναληπτικό marketing (remarketing) είναι ένα είδος διαφήμισης που στοχεύει τους χρήστες οι οποίοι έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα της διαφημιζόμενης επιχείρησης, χωρίς όμως να έχουν πραγματοποιήσει κάποια επιθυμητή ενέργεια, όπως μια αγορά. Αξιοποιώντας το remarketing, η επιχείρησή σας έχει τη δυνατότητα να κάνει αισθητή την παρουσία της στους χρήστες που έχουν εκδηλώσει πραγματικό ενδιαφέρον για αυτή, ενισχύοντας ταυτόχρονα τον βαθμό της εμπιστοσύνης τους προς το brand.

    Τελευταία νέα

    Τρόμος στην Γέφυρα της Άρτα: Φίδι “Εισβάλει” σε Κατάστημα Ψιλικών – Άμεση Επέμβαση Πυροσβεστικής

    Μία ανατριχιαστική εμπειρία έζησε υπάλληλος καταστήματος ψιλικών στη Γέφυρα Άρτας, όταν ένα φίδι εμφανίστηκε...

    Η Handelsblatt αποκαλύπτει: Η ελληνική κυβέρνηση δεν θέλει τις μικρές επιχειρήσεις – Ή θα συγχωνευθούν ή θα πωληθούν ή θα κλείσουν

    Καμία άλλη οικονομία στην ΕΕ δεν είναι τόσο κατακερματισμένη όσο η ελληνική, αναφέρει σε...

    Θερμοκρασίες και Αυξημένη Ζήτηση Ασκούν Πίεση στο Υδάτινο Δυναμικό της Ηπείρου

    Την ανάγκη ορθολογικής διαχείρισης του υδάτινου δυναμικού υπογραμμίζει ο προϊστάμενος του ΕΑΓΜΕ Βαγγέλης Νικολάου Ο...

    Ιωάννινα: Επείγουσα Επέμβαση Πυροσβεστικής σε Φωτιά σε Αποθήκη στη Ζίτσα

    Πυρκαγιά ξέσπασε το πρωί του Σαββάτου σε αγροτική αποθήκη στην Τ.Κ. Πρωτόπαπας του Δήμου...

    Περισσότερα

    Τρόμος στην Γέφυρα της Άρτα: Φίδι “Εισβάλει” σε Κατάστημα Ψιλικών – Άμεση Επέμβαση Πυροσβεστικής

    Μία ανατριχιαστική εμπειρία έζησε υπάλληλος καταστήματος ψιλικών στη Γέφυρα Άρτας, όταν ένα φίδι εμφανίστηκε...

    Η Handelsblatt αποκαλύπτει: Η ελληνική κυβέρνηση δεν θέλει τις μικρές επιχειρήσεις – Ή θα συγχωνευθούν ή θα πωληθούν ή θα κλείσουν

    Καμία άλλη οικονομία στην ΕΕ δεν είναι τόσο κατακερματισμένη όσο η ελληνική, αναφέρει σε...

    Θερμοκρασίες και Αυξημένη Ζήτηση Ασκούν Πίεση στο Υδάτινο Δυναμικό της Ηπείρου

    Την ανάγκη ορθολογικής διαχείρισης του υδάτινου δυναμικού υπογραμμίζει ο προϊστάμενος του ΕΑΓΜΕ Βαγγέλης Νικολάου Ο...