Μία ακόμη πρωτοβουλία για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Άρτας αναλαμβάνει ο Δήμος Αρταίων, υπογράφοντας σύμβαση με εξειδικευμένο γραφείο που έχει αποτιμηθεί θετικά για τις υπηρεσίες προβολής του.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμος Αρταίων παρήγγειλε από το γραφείο τον σχεδιασμό της τουριστικής προβολής, ώστε να ξέρουν όλοι – Δήμος/ Φορείς/ Ιδιώτες/ Περιφέρεια- ποια είναι τα συγκριτικά τουριστικά πλεονεκτήματα της Άρτας και από εκεί και πέρα να υπάρξει ένας ποιοτικός και στοχευμένος «οδηγός βημάτων» σε γνώση όλων.
Σημαντικό είναι να τονιστεί, ότι για να γίνει αυτό, θα υπάρξουν συνεδρίες δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ή όσους θέλουν να συμμετάσχουν στο Project της τουριστικής προβολής της Άρτας. Ήδη τις επόμενες ημέρες, η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής συγκαλείται σε δημόσια διαβούλευση.
Τι περιλαμβάνει το έργο:
Έτσι το έργο του αναδόχου μελετητή, αναμένεται τους επόμενους δώδεκα μήνες – κάνοντας ποιοτική και ποσοτική έρευνα και μετά από τις διαβουλεύσεις για το θέμα- να καταρτίσει έναν «Οδηγό Βημάτων» με πλεονεκτήματα και ευκαιρίες.
Τι προσδοκά ο Δήμος:
Ο Δήμος με την συγκεκριμένη πρωτοβουλία, προσδοκά να μάθει από τους ειδικούς που, πως και με ποια συγκεκριμένα εργαλεία πρέπει να απευθυνθεί ώστε να υπάρξει καλύτερη προβολή της Άρτας. Σημειώνεται, ότι ο Δήμος Αρταίων μπαίνει σ’ αυτή την διαδικασία, δηλαδή του επιστημονικού σχεδιασμού, μετά από απαίτηση του Δημάρχου, Χρήστου Τσιρογιάννη.
Ειδικότερα, ο Δήμος μέσα από την έρευνα αξιολόγησης του τουριστικού προϊόντος της Άρτας, θα ξέρει:
1. Σε ποια διαφημιστικά γραφεία νa απευθυνθεί ανάλογα με την θεματική που θέλει να προωθήσει.
2. Σε ποιους, αντίστοιχα, tour operator, tourist bloggers και γενικά ατόμων σε θέσεις με επιρροή στον τουρισμό πρέπει να προσεγγίσει.
3. Σε ποια διαδικτυακά περιοδικά τουριστικού ενδιαφέροντος, τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς πρέπει να απευθυνθεί.
4. Ποιες πληροφορίες και σε ποιους πρέπει να διοχετευθούν ανάλογα με την εποχή και την θεματική ενότητα.
Πρόκειται για κατευθύνσεις πολύ σημαντικές, ώστε ο Δήμος αναλαμβάνοντας το κομμάτι που του αναλογεί για την προβολή της Άρτας, να μπορέσει να έχει ορθές και τεκμηριωμένες προτάσεις για το πως- που – σε ποιον και την σωστή «τοποθέτηση» σε καμπάνιες προβολής και ενημέρωσης.