
Αναλυτικά όσα δήλωσε.
Την πλήρη απόρριψη της συμφωνίας-πλαισίου που επιτεύχθηκε στην Ουάσινγκτον εξέφρασε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κασέμ, χαρακτηρίζοντάς την «άκυρη» και υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί να αποτελέσει τη βάση για οποιαδήποτε πολιτική διευθέτηση.
Σύμφωνα με το aljazeera, σε δηλώσεις του, ο Κασέμ υποστήριξε ότι η συγκεκριμένη συμφωνία είναι «ταπεινωτική και επαίσχυντη», ενώ έκανε λόγο για μια εξέλιξη που, όπως είπε, ισοδυναμεί με «παραίτηση από την εθνική κυριαρχία».
Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ επέμεινε ότι η συμφωνία της Ουάσινγκτον δεν έχει καμία νομιμοποίηση και κάλεσε να εφαρμοστούν οι προβλέψεις του μνημονίου συμφωνίας μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών, το οποίο – σύμφωνα με τον ίδιο – θα πρέπει να αποτελέσει το μοναδικό πλαίσιο αναφοράς για τις μελλοντικές εξελίξεις.
«Η συμφωνία-πλαίσιο στην Ουάσινγκτον είναι ταπεινωτική, επαίσχυντη και αποτελεί παραίτηση από την κυριαρχία», δήλωσε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ. «Αυτή η συμφωνία είναι άκυρη και οι διατάξεις του ιρανοαμερικανικού μνημονίου συμφωνίας πρέπει να εφαρμοστούν», επεσήμανε.

